Националните кампании, по които са работили през годината екипите на регионалната дирекция във Варна са безопасност на стоки, повишаване ефективността при защита икономическите интереси на потребителите и осигуряване на защита на потребителите на туристически продукт.
"Това са трите основни направления, по които се осъществяваше ежемесечен контрол през годината. Не на последно място е и кампанията жалби и сигнали на потребители. Считам, че показахме добри резултати", допълни Станоев.
По време на празниците в Комисията за защита на потребителите във Варна ще работи горещ телефон - 603 778. Чрез него гражданите ще могат да подават сигнали при нарушени права. Дежурни групи ще реагират веднага при подаден сигнал, за да се осигури адекватна защита на потребителите, изпаднали в необходимост. Мобилни екипи на комисията ще извършват проверки превантивно преди празниците по направление защита на икономическите интереси.