Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Варненец поиска заплата от банка заради губене на време
Автор: Екип Varna24.bg 09:22 / 02.10.2013Коментари (16)7651
©
Интересна комуникация между варненец и банка ДСК стана във Фейсбук. В писмо, изпратено до банката, варненецът Иво Илиев поиска заплата от банката заради губене на време. Г-н Илиев е специалист по интернет маркетинг и разпространи набързо писмото си чрез социалната мрежа. Ето и комуникацията между страните:

Здравейте,

Две от компаниите ми имат сметки във Вашата банка. Някой приятели ме мислят за мазохист заради това. По-лошото е, че служители на банката Ви пък, явно ме мислят за маймуна. Ето моята история:

Освен в ДСК, имам фирмени и лични сметки в ПИБ, Пиреос, Про кредит, Юнионбанк и мога да сравня нещата.

Пред почти всички клонове на ДСК в гр.Варна, където живея, няма паркинг за клиенти, затова реших да ходя в клона Ви в Гранд Мол, за да ползвам техния паркинг. Вероятно таргета Ви е клиенти без коли, което е ок - модерно е, ЕКО е, лошо няма..

При другите банки има поне 3ма служители на клон. Иначе е малко странно защо изобщо да има клон с 2-ма или 1 служител. Е, при вас масово клоновете са с по 1 служител, но в неописуемо радостните случаи, когато служителите са цели 2-ма, за нас, клиентите това е сравнимо с Коледа, Великден, Ханука и други сакрални празнични моменти, защото чакаме под половин час за гише.

Чакането не е проблем - във всеки клон има едни мръсни и миришещи столчета с петна, а в клона Ви в Гранд Мол солидно мирише на мухъл, но ние, клиентите, сме измислили различни начини чакането от 30 минути до 1 час да бъде уплътнено с приятни занимания. Примерно аз си купих таблет и си работя от него докато чакам. Някой майки с деца си носят суха храна и вода. Студенти и по-млади хора ходят по групи, за да си хортуват пред или в клона. Аз Ви предлагам да сложите по 3-4 тестета карти - и без това чакаме сумати народ по близо час - поне някой покер или белот да ударим отборно? Важно е да има автомати за храна и напитки - гарантирам Ви, че ще имате огромна печалба от тях, по-голяма отколкото да сложите банкомат!

Чакането докато стигна до гише е ясно, но след като стигна до гишето - това е съвсем нов сериал. Обикновено служителката се държи така, сякаш й дължа парите и живота си - гледа ме леко на кръв. В Гранд Мол Варна, и в клона на Севастопол най-честата първа думичка на служителките е "Мии" в словосъчетания като "Мии носите ли си лична карта" и "Мии, нали знаете сега, че ще чакаме". Явно това е с тайната надежда да ме разубедят да съм им клиент и да не ги занимавам с моите простотии. Все пак на жените им е писнало разни навлеци като мен по цял ден да им се карат за едни и същи неща - разбирам ги напълно.

Последната ми дилема са т.нар. "Спесимени". Единствено в банка ДСК всеки път, когато не тегля от клона-издател на фирмената ми сметка, ми искат попълване на спесимен. Попитах защо - личната карта, подписа, печата и това че съм МОЛ и титуляр на сметката не били достатъчно доказателство, че аз съм аз... Явно работите с шизофреници? Имам предложение и за това - пръстови отпечатъци и взимане на ДНК проба от устна кухина. Може кръв и урина, които да се таксуват - гарантирам, че таксите за тях ще са по-евтини от таксите за поддръжка, които взимате. Това ще е безупречно доказателство, че аз съм собственик на фирмата и сметката си и мога да разполагам с парите си... дано... Примерно спесимените може да се облизват от попълващия ги и да се пращат за ДНК анализче - мисля, че ще чакаме по-малко за това да стане.

Иначе попълваш спесимена за около 10 минути, още 10 чакаме служителка №1 от клона, където съм да се обади на служителка №2 от клона-издател и втората, ако на 10-тия път се реши да си вдигне телефона (защото и при нея група недоволни българи чакат на безумни опашки) - потвърждава, че аз съм аз, праща някакви още документи и целия свитък с документация се щипва с кламерче и се пъха някъде. След това изчезва в небитието...

За 3 месеца съм попълнил само в ЕДИН от клоновете ви НАД 10 спесимена. Горе долу изчислих, че попълването на спесимени и чакането по опашки за около 3 месеца време ми губи 1 работна седмица. Т.е. оказва се, че аз съм Ваш служител и трябва да ми плащате заплата. Не вярвам да плащате много - нито за заплата, нито за софтуер. Но така и така прекарвам толкова време във Ваши клонове - някак си вече Ви чувствам близки. С Ваши служителки съм се карал повече, отколкото с тъщата си, което направо ни е сродило.

Та, затова Ви пиша - да си поискам заплатата от Вас, както и, ако може да ми кажете колко страници са всички попълнени само от мен спесимени до момента. Сигурен съм, че безсмъртните Вазов и Йовков ще ми завидят колко обем писания съм изписал. Едни и същи писания.

И защото това, което мога да правя доста добре е да пиша, но не спесимени, реших да Ви пиша тук. Защото преди това си писах с г-н Дамян Медаров, който беше така любезен да ме помоли да му обясня какви са проблемите, с които се сблъсквам ексклузивно в ДСК, макар тези проблеми да са видим ако човек просто посети произволен клон във Варна.

Писах му, но една година по-късно (писах през ноември 2012г.) не се е променило нищо, дори напротив. Затова тук, във фейсбук, където е и част от работата ми, е някак по-публично, по-общодостъпно до повече хора и ще се радвам тези хора да споделят в коментарите по-долу дали и с тях не се случват същите идиотщини в ДСК, каквито с мен? За какво иначе е тази фейсбук страница, която наскоро създадохте, ако не, за да се разберат и поправят проблемите с клиентите

Желая успех,

все още Ваш - Иво Илиев

Отговорът

Банка ДСК

Здравейте г-н Илиев,

Банка ДСК цени обратната връзка от своите клиенти и Ви благодарим, че отделихте време да споделите проблемите си с нас.

Имаме различни модели на обслужване и можем да Ви предложим вариант, който да отговаря точно на Вашите банкови нужди.

Например електронното ни банкиране е създадено да пести време и да предлага удобство както на фирмените, така и на частните ни клиенти.

Междувременно сме си поставили за цел и в голямата клонова мрежа, с която оперираме, да наложим високи стандарти на обслужване, които скоро ще видите на практика.

Една от мерките, които сме взели и ще започнем да прилагаме от новата година, е съхраняване на електронно досие за фирмите. Това ще позволи да се намали обемът еднотипни документи, които се попълват и да се банкира от най-удобния за момента клон на Банката.

Конкретно за град Варна ще обърнем внимание на мениджърите на клоновете ни и ще следим процеса на промяна.









Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Antoaneta Yordanova
премахни филтъра

0
 
 
аз съм искала от Алфа същото нещо /вербално/ , само дето служителката като я поисках ми предложи потребителски кредит :) реши да прояви чувство за хумор, но не на място...
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Май 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Матури 2024 г.
Дете от Враца бе простреляно в главата
Евровизия 2024
Парламентарни избори 2024
Природни стихии
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: