Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Стана ясно защо новото кръгово по бул. "Цар Освободител" е под наклон
Автор: Пламена Николова 08:41 / 03.04.2019Коментари (14)29396
© Varna24.bg
Вълна от коментари, много от които негативни, се появиха след публикация на Varna24.bg за отварянето на новото кръгово кръстовище на бул. "Цар Освободител“, което е под наклон. Варненци споделиха опасенията си, че зимата теренът ще се превърне в опасна ледена писта за автомобилите и автобусите от градския транспорт. По този повод нашата медия потърси коментар от изпълнителният директор на фирмата-изпълнител "Хидрострой“ Николай Пашов, както и от проектанта на новия бул. "Левски“ инж. Недялко Иванов.  

"Всичко беше изпълнено съгласно проекта и съобразено съгласно съществуващите подходи към околните сгради. Кръстовището преодолява денивелацията на терена. Що се отнася до опасенията от произшествия предвид наклона мога да кажа само, че ако се спазват ограниченията на скоростта и се шофира с нужното внимание, до това няма да се стигне. Освен това на кръстовището, както и на останалите, са монтирани еластични огради с висока степен на задържане. Що се отнася до цялостното изграждане на булеварда, засега правим всичко възможно да спазим обявения срок, а и времето е с нас. Изкопано е под двата моста на ул. "Прилеп“ и бул. "Цар Освободител“,  полагат се настилките по трасетата, на места даже вече са положени. Поставят се облицовките на пилотните конструкции на подпорните стени и се довършва дерето. Асфалтът ще бъде положен през следващата седмица и се надявам най-късно до 20 април да сме приключили. След това ще бъде положена маркировката и знаците и съответно булевардът ще бъде пуснат за движение в пълния му обем“, обясни Николай Пашов.

Ето и коментарът на инж. Недялко Иванов относно наклона на кръговото кръстовище:

"Това нямаше как да бъде избегнато, тъй като има дадености около кръстовището, с които трябваше да се съобразяваме. Рампата, която идва от бул. "Левски“ между "Сливница“ и "Цар Освободител“, минава покрай съществуващи сгради. Те имат коти, на които са построени и основата на които са с 6 метра по-ниски от сградите, които са построени от другата страна на кръстовището в горния край, където е посока "Владиславово“ вдясно. 6 метра е денивелацията. За да се преодолее това нещо сме използвали наклони, които са допустими в кръстовища до 4%, но действително се получава едно качване, за да можем да преодолеем тези разминавания. Няма как да махнем съществуващите сгради от околния ландшафт. Ако тях ги нямаше, нямаше да има такъв проблем и щяхме да направим някакво средно положение. Няма как да оставим едната сграда във въздуха, да не може да се стига до входа й, а на другата да и засипем първия етаж. Заради тези две постройки една срещу друга, нови сгради от преди 5-6 години, се получи този наклон. Архитектите, когато са издавали разрешителни за строежа на тези сгради, са им дали коти, които са се връзвали според околния терен по това време. И той не е бил съобразен с бъдещето изграждане на "Левски“. Когато заснехме терена установихме, че няма по какъв друг начин да се реши проблемът. Смятам, че сме взели едно от най-рационалните решения в този район. Получава се надлъжен наклон, малко елипсовидно стана кръстовището, но смятам, че сме постигнали най-доброто решение предвид обстоятелствата. Докато се изграждаха двете съоръжения кръстовището продължаваше да работи, на всяко едно пресичане с другите булеварди направихме всичко възможно да има по две съоръжения от двете страни, за да не се спира движението на съществуващия булевард, за да има най-малко притеснения за варненските шофьори“, обясни инж. Иванов.



Още по темата: общо новини по темата: 179
12.01.2021 »
07.10.2020 »
29.09.2020 »
27.08.2020 »
30.05.2020 »
26.05.2020 »
предишна страница [ 1/30 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 05.04.2019 г.
0
 
 
А като затворят подхода от Подвис към булеварда наляво и по Брегалница какво правим,още ги е страх да го кажат в прав текст,както и липсата на локално платно от Прилеп към Цар Освободител,под моста на Прилеп преброих точно десет ленти,нямало място затова било,нямат мозък,негодници.
Aнонимен
на 04.04.2019 г.
0
 
 
Щом Хидрострой извършва ремонти на всички ние ясно .че първо няма да са качествени .Нито от към материали нито от към качествен труд .Не може в цяла България Хидрострой да печели конкурси за извършване на реконструкции и изграждане на пътища и магистрали и да очакваме качество Виждаме какви работници работят по пътищата събрани от кол и въже Всичко му е ясно на българина кражба на държавни пари т.е нашите пари >Чудя се до кога ще мълчим и ще траем Не се наядоха безхаберни стопани на Хидрострой
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
0
 
 
Явно за прехвалените ремонти-- парите са хвърлени на вятъра /в нечий джоб / - и сега какво - 2 години улиците в разруха , задръствания , безводие - всеки ден и не се знае до кога ще трае това безхаберие на човечетата от общината - но пък тарикатите не са пропуснали да увеличат данъка на колите двойно - пуркоа бе джанъм .
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
0
 
 
Зимата там ще е доста интересно , ще падат коли от кръговото под него някой като се засили лятото също ще е интересно
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
0
 
 
Наклона ще го оправи Крушон - чорбаджията на Локо -Пловдив - там феновете - които са от Столипиново се грижат за това.
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
+1
 
 
Абе защо заради две тъпи кооперации сега целия град като минава от там да става разноглед? Как все нещо им пречи на господа строителите?
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
+2
 
 
Кръстовището е достатъчно голямо и пропускливо , проблема е само светофара на Отеца! Вероятно и това ще се коригира ,потрайте още малко!
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
-1
 
 
Няма 3ти ден минавам от там това е най безобразното кръстовище с напълно ненужни подходи за десен завой отвратително е
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
0
 
 
Пързалката е сигурна през зимата.
Aнонимен
на 03.04.2019 г.
+1
 
 
Абсолютно безсмислен ремонт, който няма да намали трафика, но пък направи някопи хора още по-богати. Дано да няма жертви на пътя в резултат на тази поредна кражба в особено големи размери. Вижте какво се случва и в Морската градина. Усвояване на едни пари и абсолютно ненужни дейности, като смяна на бордюри в перфектно състояние и вид. Наред с прекопаването на няколкото градинки се прекопават и прекрасни равни поляни, където е нямало и няма да има насаждения, защото са поляни, а не градинки. И си имаха перфектна зелена трева. А сега са като прекопани селски ниви. После ще се изравнят ли? И за всички тези безсмислени дейности ще плащаме едни стотици хиляди и милиони? Ние разбира се, кой друг? Докога???
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Бум на коклюш в България
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Политическо противоборство в САЩ
Парламентарни избори 2024
Лято 2024
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: