Тази седмица Интернет навърши 30 години. Един от най-големите плюсове на мрежата е, че дава платформа на всеки с оригинална идея да опита нов проект.
Ние от известно време редовно проверяваме един такъв сайт -
Kimbino.bg. И не защото е конкуренция, а защото е супер полезен. Може сами да се уверите в това. А пък ние решихме да ви представим един от чудните хора зад него. Запознайте се с бранд мениджър от Kimbino!
-
Готини сте, полезни сте, няма как да не ви хареса човек. Как го правите?- С усмивка (смее се). Опитваме се да сме полезни за хората. Да разберем от какво се нуждаят и да им го дадем. А и внимателно подбираме партньорите си.
-
Кажете ни нещо за идеята и как ви хрумна?- В началото бе желанието да спасим дърветата. Гората не е просто дървета, тя е екосистема, създавана с години. С младите дървета не е същото. Отнема години и десетилетия, докато младата гора стане екосистема. После добавихме идеята да спестяваме пари. Всеки човек иска да го прави. Мнозина обикалят магазин след магазин с цел да сравнят цените и да изберат най-евтиното. Ние можем да им спестим време. И да им помогнем да намерят най-добрите продукти на най-ниски цени.
-
От наша гледна точка, едно от основните предимства на Kimbino е, че пести пари. Какви са другите?- Научавате първи за новите промоции. Без значение дали ще ги проверите онлайн в сайта или ще се абонирате през имейл. Освен това пазим архив на старите листовки. Така че наистина може да проверите дали нещо е намалено или не. И не се налага постоянно да вадите от пощенската си кутия хартиени листовки. Или пък да пазите
новата брошура на Била. При нас всичко е добре подредено и лесно достъпно. Освен това, може да изберете специфични магазини и да проверявате само тях. А това, че сме онлайн, означава, че може да проверявате каквото искате по всяко време. Освен това няма боклук. Много дразнещо е, когато вятърът по улиците размотава вече непотребни листовки от супермаркетите.
-
Звучи чудесно. Плюс това не се случва само в България…- Да, вече имаме версии на сайта на доста различни езици. Стъпили сме и в много различни страни по целия свят. Това е знак, че хората ни се доверяват и ни оценяват високо.
-
Коя е най-добрата сделка в момента?- Седмицата на сирената в Кауфланд. В съчетание с вино от
Т маркет каталог.
-
Беше удоволствие! Благодаря за интервюто, пожелаваме успех на проекта Kimbino!