27 жалби за нередности по морето, подадени в КЗП

Автор: Екип Varna24.bg
Коментари (0)
15:45 / 01.07.2015
1320
Част от усилията на Комисията за защита на потребителите за осигуряване на пряк и лесен достъп до информация за техните права, възможност за консултация и подаване на жалби и сигнали е разкриването на приемни по Черноморието за активния летен сезон в големите морски градове и курортни комплекси. 

До момента в тях са постъпили 27 жалби и са дадени 32 консултации. Жалбите касаят дублиране на резервации, липса на меню на български език, обявени две различни цени за една и съща кухненска продукция, лоши условия в места за настаняване и отдаване под наем на мотори и скутери без обявени цени за услугата и неиздаване на касов бон. 

По всички жалби са предприети действия и е оказано съдействие на потребителите. Съставени са актове за нарушенията: две различни цени за кухненска продукция; липса на обявени цени за услугата; неиздаване на касов бон. Потърсените консултации са свързани с правата на потребителите при ползване на туристически услуги и пазаруване в търговски обекти. 

Константин Арабаджиев - член на КЗП, посочи че по сигнали на потребители се извършват проверки и на т.нар. "частни квартири", които в много от случаите се оказва, че са некатегоризирани места за настаняване.

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Варна:
Палестина обвини Израел, че е открил огън по делегация на европей...
Журналист за местната власт във Варна: В момента е някаква Сталин...
България привлича частен инвеститор, който да развива пристанищни...
Собственик на хотели по Черноморието: Престанахме да наемаме рабо...
Не спират: Варна - на трето място по нови строежи в страната
Кметът на Варна показа новороденото си дете


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@varna24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Varna24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).