
ЗАРЕЖДАНЕ...
Бутоните за удовлетвореност в общината били субективни | ||||||
| ||||||
По модел на Шанхай той експериментира във Варна електронната система, която позволява да се отчита различна степен на удовлетвореност у клиентите, обслужвани в общината. Практиката показва, че гражданите дават предимно оценки "Много добър". Това е признак, че услугите се извършват качествено, но за подробностите можем само да гадаем, отчетоха общинари. Миналата година технологията бе демонстрирана пред тогавашния еврокомисар по административните въпроси, одита и борбата с измамите Сийм Калас. Той лично изпробва внедрената система за управление на опашките, а натискайки бутоните за удовлетвореност по погрешка подаде сигнал за корупция. |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg