
ЗАРЕЖДАНЕ...
ЕНЕРГО-ПРО призова общините за партньорство в процеса по присъединяване на клиенти към мрежата | ||||||
| ||||||
В подкрепа на този стремеж инвестиционната програма на ЕНЕРГО-ПРО е насочена изцяло към подобряване качеството на електрозахранване, като за тази цел се изграждат нови мрежи ниско и средно напрежение и се подменят такива с остаряла и амортизирана арматура. Това пряко влияе върху благоустрояването на териториите на общините. Разрешенията от общини и други институции са ключови и се отразяват върху всички останали планирани етапи в процеса и сроковете по тях. През 2020 г. компанията създаде Виртуален център за обслужване на клиенти (ВЦОК). В него една от първите въведени услуги беше присъединяването, което значително улеснява потребителите във всички етапи на процедурата чрез бързо проследяване на процесите по заявени услуги в реално време и при максимална прозрачност. Подобрената координацията и оказаното съдействие от общинските администрации по процедурите за присъединявания към мрежата ще допринесе за по-бързото и качествено обслужване на жителите на общините и клиенти на дружеството. ЕРП Север ще продължи да търси диалог с местната власт относно оптимизирането на сроковете по процедури и припомня, че на интернет адрес https://erpsever.bg/bg/prisyedinjavane-kym-mrejata детайлно са описани отделните стъпки за присъединяване в различните случаи. За допълнителни уточнения на разположение са специалистите на компанията на имейл info@erpsever.bg, телефон 0700 16161 и в центровете за обслужване на клиенти. Всички други предлагани посреднически услуги за "ускоряване“ на сроковете от мними "служители на ЕРП Север“ са опит за измама, злоупотреба с името на компанията и противоречат на добрите бизнес практики. |
За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg