Два информационно-рекламни публични дисплея - киоски, ще бъдат поставени на ключови места за туристическия поток във Варна - аерогарата и морска гара. 60 000 лева са предвидени за закупуването и монтирането им.
Идеята е да се отговори на нуждите на по-младите и модерни туристи, които използват интернет, дори да си направят резервация.
Благодарение на порталите туристите ще получават информация за забележителностите в града и за градската мрежа, и начините на придвижване.
Порталите ще бъдат свързани с туристическо-информационния сайт на община Варна, както и с някои хотели, като по този начин туристите ще имат възможност сами да си направят регистрация.
Поставянето на киоските ще бъде свързано с обществена поръчка. Ако в хода на провеждането й се даде по-ниска цена, е възможно в града да бъдат поставени и три портала.
Източник: Черно море