Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Нова дирекция в Община Варна ще отговаря за екологията и чистотата
Автор: Пламена Николова 16:26 / 05.02.2020Коментари (0)678
©
Както Varna24.bg съобщи, нова дирекция в Община Варна ще отговаря за екологията и опазването на околната среда. Съветниците от ВрК "Структури и общинска администрация“ одобриха създаването на новото звено, което ще обедини всички дейности, свързани със сметосъбирането, сметоизвозването, чистотата на въздуха, опазването на водите, включително управлението на минералните източници.

Реформата се прави по предложение на кмета Иван Портних с цел по-добро управление на процесите, свързани с опазването на околната среда, и най-вече – за постигане на по-голям контрол. Досега тези дейности се ръководеха от различни звена в общинските дирекции "Управление на сигурността и контрол на обществения ред“ и "Инженерна инфраструктура и благоустрояване“, обясни пред съветниците секретарят на Община Варна Нора Момчева.

Дирекция "Екология и опазване на околната среда“ ще се състои от три отдела – "Опазване на околната среда“, "Управление на отпадъците“ и "Контрол и опазване чистотата на обществените територии“. Ако административната реформа получи одобрението на местния парламент, новата структура трябва да започне да функционира от 1 март 2020 г.

Кадровата обезпеченост ще се осигури от настоящите експерти в администрацията, а при необходимост от разширяване на екипа ще бъдат обявени свободни позиции. Ръководителите на звената ще бъдат определени чрез конкурс. Процедурите за провеждане на конкурсите ще стартират веднага след решението на Общинския съвет, поясни Нора Момчева в отговор на въпроси на общински съветници.

Членовете на комисията гласуваха също промяна в числеността на персонала в Приюта за временно настаняване на бездомни и социално слаби лица, през който през зимните месеци преминават около 250 души. Заради необходимостта от поддръжка на отопление и снабдяване с топла вода целогодишно се налага назначаването на четирима огняри.

Съветниците дадоха също съгласието си да се назначи шофьор в Комплекса за социални услуги за деца и младежи, обединяващ осем центъра за настаняване от семеен тип. Те се намират в различни части на града и наличието само на един микробус за комплекса е крайно недостатъчно. Затова Община Варна планира да предостави на социалната институция още едно превозно средство, за което е необходимо назначаването на шофьор.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Февруари 2020 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
Виж още:
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2019/2020 г.
Зима 2019/2020 г.
Национален отбор по футбол
Бойни изкуства сезон 2017/2018
13-годишно германче се удави в басейн на "Златни пясъци"
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справи общината с почистването на снега?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
©2008 - 2019 Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: