Ройон "Одесос" получи над 20 благодарствени писма от граждани
80.94% от гражданите, попитани дали са доволни от обслужването в район "Одесос“, са отговорили с "да“, стана ясно от проведения преглед на ръководството по приложението на системата за качество ISO 9001:2015.
58.6% заявяват, че са били обслужени веднага, на 10.3% се е наложило да почакат, защото е имало много граждани, а 3.4% е трябвало да чакат служител.
Според 56.0% служителите са вежливи и приветливи, 58.3% намират служителите за компетентни и обясняват добре. Обслужването е бързо според 45%.
21 са получените благодарствени писма. Преобладаващо се изразява благодарност за бърза реакция и решаване на поставен проблем. Благодарностите са изказани от граждани, Варненската търговска гимназия, ОУ “Цар Симеон“, Асоциация "Българска книга“ и др.