

Вкараха в дневния ред на сесията прехвърлянето на 100% от автобусните линии на "Градски транспорт" | ||||||
| ||||||
Огромна група, работещи във фирма "Транстриумф Холдинг" АД присъства на заседанието на местния парламент. Хората настояваха точката да не бъде приемана за разглеждане, а да остане като решение за следващия общински съвет. "Трябва да оставите онези, които ще дойдат след вас да вземат решение по този толкова важен въпрос, който засяга над 500 работещи в Транстриумф, за да могат да носят и отговорност за решението си през следващите 5 години. Повече от 20 години съществува тази фирма и ние храним децата си с работата в нея, винаги са били коректни към заплащане и осигуряване. Сега треперим срещу неизвестността. Дайте ни писмени гаранции, че всеки един от нас ще бъде преназначен на работа и ще има хляб за всички", роптаеха хората. "Ликвидирането на частния превозвач не е начинът за спасяване на "Градски транспорт", възрази от трибуната съветникът от ДСБ Ивайло Митковски. Той коментира, че е недопустимо след 20 години, в които линиите са обслужвани от няколко фирми, пак да се върне монополът на общинското дружество, което според него е пред фалит. "Не може един проект за интегриран транспорт да унищожи работеща частна фирма", коментира още съветникът и предложи точката да бъде оттеглена от дневния ред на сесията. В негова подкрепа се изказа и други съветници. "Няма регламент на Европейския съюз, който да стимулира монополизма", отсече Пламен Начков във връзка с необходимостта общинската фирма да получи всички линии заради финансирането от Европа. Той призова колегите си да не разпалват огнище на недоволство. Станислав Иванов от ГЕРБ пък коментира, че в момента от "Транстриумф" обслужват градските линии без договор. Според него единственото правилно решение е парите на гражданите да не отиват в джоба на частника. Изказването му взриви отново недоволството на протестиращите и те реагираха остро. |
Още по темата: | общо новини по темата: 14 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/3 ] следващата страница |

