Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Лидл България стартира мащабна информационна кампания за намаляване и рециклиране на пластмасата
Автор: Екип Varna24.bg 14:54 / 18.03.2021Коментари (0)990
©
"Рециклирането има смисъл“ – под това мото Лидл България стартира информационна кампания, която има за цел да популяризира намаляването употребата  на пластмасата и да стимулира рециклирането. Денят за обявяване на кампанията не е случаен – 18 март е Световният ден на рециклирането. Затова именно на тази дата компанията насочва вниманието към темата.

Чрез предлагане на продукти от рециклиран материал, серия от комуникационни активности и акции за почистване на замърсени локации, Лидл България ще насърчи потребителите да намалят употребата на пластмаса и да рециклират повече. В тази посока е и първата устойчива алтернатива от веригата – най-новите продукти за домакинство. През изминалата седмица компанията представи продукти за дома, направени от 95 до 100% рециклиран материал, с които дава втори живот на пластмасата. От днес до 21 март към тях се добавят и още артикули за дома, произведени с грижа за околната среда. 

Сред тях са чадъри, възглавнички за столове и легло за домашни любимци. Чадърите са с текстилна част от 100% рециклиран материал, възглавничките за стол съдържат 100% рециклиран полиестер, а леглото за домашен любимец е произведено от близо 70% рециклиран материал. Любопитни са цифрите, които стоят зад направата на тези продукти. За производството на един чадър са използвани средно 4 рециклирани пластмасови бутилки, а за възглавничките за стол – 2 такива бутилки. Артикулите са сертифицирани и с международния продуктов стандарт Global Recycled Standard (GRS) за гарантирано проверено съдържание на рециклирани материали.

"Всеки един от нас може да допринесе за това да намалим количеството използвана пластмаса в ежедневието си. Това е и целта, която си поставяме с тази кампания – да вдъхновим нашите потребители и да им покажем, че всяка малка крачка води към голямата промяна. Вече близо 4 години в Лидл България сме постоянни в усилията си за намаляване и рециклиране на пластмасата. Продължаваме да следваме тази посока и вярваме, че в лицето на нашите клиенти ще намерим още съмишленици – защото рециклирането и грижата за природата имат смисъл, особено когато обединим усилията си“, коментира Елица Георгиева, ръководител “Корпоративни комуникации" в Лидл България. 

Информационната кампания е част от мащабната стратегия на Schwarz Gruppe – REset Plastic, която Лидл България следва неотменно вече близо четири години. Тя цели избягване и намаляване употребата на пластмаса чрез редица мерки – намаляване и рециклиране н
©
а пластмасата, редизайн на опаковки собствена марка, почистване и премахване на пластмасови отпадъци от околната среда, както и разработването на иновации.

В изпълнение на стратегията REset Plastic Лидл България работи по изпълнението на две цели – да намали количеството пластмаса в опаковките на продуктите собствена марка с 20% до 2025 г. и да направи 100% от опаковките на продуктите си собствена марка максимално рециклируеми. За постигането им компанията прилага редица последователни мерки. След намаляване теглото на тарелките за прясно месо, Лидл Бълграия въведе и такива с още по-малко съдържание на пластмаса, изработени от над 90% рециклиран материал и 100% рециклируеми. Част от продуктите за почистване от собствената марка на Lidl W5 вече са в опаковки от 100% рециклирана пластмаса. Едновременно с това компанията работи и в посока намаляване съдържанието на пластмаса в бутилките на продуктите. От началото на 2020 г. Лидл България преустанови продажбата на пластмасови изделия за еднократна употреба. В нехранителния си асортимент веригата представи първите си спортни обувки собствена марка с текстилна част от 100% рециклирана пластмаса, 25% от която е от стари пластмасови бутилки, събирани от плажове и крайбрежни райони.
Рекламна публикация
РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Грипна епидемия обхвана страната
Изтребител падна в Черно море край Шабла
ТВ и шоу сезон 2020/2021 г.
Парламентарни избори 2021 г.
Лято 2021
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
©2008 - 2019 Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: