Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Увеличават се оплакванията срещу неправилно формираните телефонни сметки на мобилните оператори
Автор: Екип Varna24.bg 09:45 / 10.05.2012Коментари (3)1436
© Varna24.bg
Вчера се проведе заседание на Консултативния съвет в областта на електронните съобщения. На него присъстваха членовете на КРС, както и представители на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, Комисия за защита на потребителите, Комисия за защита на конкуренцията и много други институции.

Председателят на КРС д-р Веселин Божков представи на присъстващите статистика на жалбите, получени в Комисията за изминалата 2011 г., както и за първите четири месеца от 2012 г. Обърнато беше внимание, че трудностите, които абонатите срещат в отношенията си с операторите, продължават да бъдат същите.

След влизането в сила на измененията на Закона за електронните съобщение (ЗЕС) в края на миналата година се наблюдава засилен интерес от страна на потребителите по отношение на правата им, които произтичат от изменената законова рамка, включително и относно възможността за едностранно прекратяване, без неустойки, на договор в 7-дневен срок от сключването му.

Подчертано беше, че оплакванията срещу нелоялните търговски практики и неправилно формираните телефонни сметки са се увеличили. Преносимостта на номерата, нежеланото автоматично подновяване на договори, получаването на нежелани SMS, неуведомяването при достигане на кредитния лимит и некомпетентното обслужване също са част от често срещаните жалби на потребителите.

Поставените проблеми бяха в основата на дискусията между регулаторите, операторите и потребителските организации. В заключение Комисия за регулиране на съобщенията изрази своята позиция по всеки от поставените въпроси, като председателят подчерта важността на доброто взаимодействие между потребителските организации, операторите и регулаторните органи в повишаване потребителската култура и информираност на българските граждани за техните права и задължения, като ползватели на телекомуникационни услуги.




Още по темата: общо новини по темата: 14
01.06.2012 »
29.11.2011 »
25.07.2011 »
24.05.2011 »
07.04.2011 »
02.04.2011 »
предишна страница [ 1/3 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
като изразяват позиции от комисийките мобилните оператори си го местят от единия крачол в другия и ги боли
+1
 
 
ахахахахахаха палячовците що не направят закона така че ДА НЕ МОЖЕ да си правят квото си искат ми промениха 2 3 точки и те си продължават да си крадат....майка им де**а лайненца и после си правят кръгли масички п****те
0
 
 
заседания бла бла аз пет страници жалба писах с доказателства и всичко много добре описано а КРС ми връща отговор че правели квото могат....
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Газови доставки
Природни стихии
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Григор Димитров в турнири през 2024 година
Парламентарни избори 2024
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: