Миналия понеделник временната приемна отвори врати врати за първи път. Тогава 26 потребители бяха изслушани, съобщи директорът на регионалната дирекция Илиян Станоев. Въпреки поканата към мобилните оператори, нито един представител от тяхна страна не уважи с присъствие приемната на КЗП.
Най-често проблемите на потребителите са свързани с преносимостта на номерата и съмнения на завишени сметки. Потребителите на мобилни услуги недоволстват и от информацията, която получават от продавач-консултантите в офисите, която ги подвежда. " Призоваваме потребителите да не се доверяват изключително на продавач-консултантите, тъй като казаното между продавач-консултантите и потребителите не може да бъде доказано", каза Станоев и допълни, че потребителите трябва много внимателно да прочитат всички точки в предложените договори и едва тогава да подписват. Илиян Станоев коментира и случаи, в които граждани са искали да се откажат от услугите на мобилен оператор и съответно да прекратят договора, защото в офиса продавач - консултантите са давали една информация, а по-късно са гражданите са установили, че в договора става въпрос за друга информация. Директорът на регионалната дирекция бе категоричен, че развалянето на договорите между потребители и мобилни оператори е единствено в правомощията на съда.
Източник: агенция "Фокус"

ЗАРЕЖДАНЕ...
Carvul Carvulef
на 03.04.2011 г.
майната им....сичките са един дол пладнешки разбойници...и обиргии...
Veselina Marinova
на 02.04.2011 г.
КЗП имах предвид :)
Veselina Marinova
на 02.04.2011 г.
Sibs, те нямат заслуга за насроченото извънсъдебно споразумение, такава е процедурата на КСИ, в случай, че не уважат жалбата ми и аз не съм съгласна с тяхното становище. Това, че не се появи техен представител, е още едно доказателство, че отделния потребител не означава нищо за тях... кой ще се занимава с мен, кои пък са тези КСИ? Просто се имат да велики и недосегаеми...
Георги Симчев
на 02.04.2011 г.
крайно време е във всеки град да има...
Sibs Sibes
на 02.04.2011 г.
Ако не виждате за какво е сметката, отговорът е много лесен - не плащайте - изпратете им писмено предупреждение - препоръчано писмо (пазете квитанцията в случай че може да имате нужда от него един ден), напишете че докато не получите документ който описва до стотинката за какво плащате - че няма да платите нищо. Не плащайте абсолютно нищо докато не ви снабдят със документът изброяващ точно за какво плащате. Когато си поръчаме в ресторанта, преди да платиме гледаме сметката дали всичко е наред за да не платим гозбата на нечий друг - същият принцип е валиден за телефнните семтки. Не плащайте за удоволствията на нечий друг.
Sibs Sibes
на 02.04.2011 г.
12 lv za karta koyato ne e "fit for purpose"? Каква е тяхната дейност - да представят услуги на населението - тогава те трябва да ви изпратят нова карта за да ви поддържат интересите като техене клиент. Те чували ли са че интересите на техните клиенти са ТЕХНИ интереси??? Правят се на ударени. Избройте главоболията и всичите УНИЖЕНИЯ (споменете думата буквално) на които са ви подложили и че вие сте потърпевща на техние нелегални и скандални игри. Те трябва да ви платят обезщетение защото вие ги избрахте първоначално и им плащахте като клиент (няма значение за колко време) за да ви предвидят с услуги а сега вие сте потрапевща на безредицата по отнижение на консуматорско задоволяване. Трявба да платят за безобразията на които са ви подложили.
Sibs Sibes
на 02.04.2011 г.
Веселина, изисквайте обезятетение за проблемите които са ви създали - стрес, време прекарано в неразположенията в киото са ви довели подчертайте че първоначални ги избрахте тях за да ви улеснят животът но напротив че са ви довели до безумни проблеми, че техните услуги не за д аулеснят живота на клиентите но напротив да създава т проблеми което противоречи със тяхната дъеност - услуги на населениеьо - изисквайте да ви покрият разходите за писма, кореспонденция, пощенски марки, каквото са ви коствали избройте на един лист всичко даже и най-минималният разход до стотинката. Искате ли да знаете защо пожелаха да се договорят с вас преди започване на съдебното дело? Какъвто и да е случаят това по принщип става Защото те (във вашият случай мобилният оператор) знаят че наъмат основа за аргументиране пред съдията,ако се бяхте явили в Съда, Съдията щеше да защити ваштие интереси като консуматор, клиент. Те си знаеха че нямат основа да аргументират понеже им е ясно че мамят хората. лошото е че "номерът минава" в Бг, докато хората се вразумят и спрат да се страхуват че ще се явят пред Съдията, И съдиите са хора които дишат и се хранят... За да се явиш пред съдия не ти е нужен адвокат, и сам може да се защитиш и всеки документ е в помощ да докажеш къде са са де подвели или измамили. Натиснете на разходите които са ви причинили.
Veselina Marinova
на 02.04.2011 г.
Ами в моя случай ми поискаха 12 лв. за дефектна SIM карта, която ви трябало да ми заменят безплатно по правилата на техния вътрешен ред. Аз отказах да ги платя и в момента ме търсят за обезщетение от 100 лв. за предсрочно прекратяване на договора. Дефакто с отказа си да ми заменят картата, се ми отказват достъп до услуги на които имам право по договор. Може би аз трябва да ги съдя за обезщетение ;)
Sibs Sibes
на 02.04.2011 г.
"Единствено в правомощията на сада"??? Какви врели-некипели! 1. Ако някой ви пробута стока чрез измама, тоест чрез изразяване (писмено или словесно) на неверни факти за продукта или за услугите с които ще ви обслужват тогава цялата продажбата (сделката) е невалидна, тоест е измамническа и затова е и нелегална. 2. Никoй никого не може да държи отговорен да плаща за нелегални (измамнически) сделки. 3. Никoй не може да ви държи отговорен за "сметка" която е произвидство на нелегална сдлека (ако я платите вие се самопревръщате в престъпници, понеже чрез плащането на нелегална сметка си признавате че представлявате партия на нелегалната сделка). 4. Нито един разумен Съдия с логическа мисъл не би ви глобил за това че не плащате нелегална сметка. 5. Нека да се мачът мобилните оператори да почват съдебни дела, да си похарчат произведените пачки от измамите и да садят, и да видим кой ще спечели. Ако 5000 души не си плащат сметките които са резултат на измамнически продажби (на продукти или услуги) колко парички ще трябва да похарчат мобилните оператори за да предприемат съдебни дела? 7. Ако местният Съдия не е предразположен да ви сервира със съдебна правота, може да обжалвате в Европейският Съд и там, решението сте последва със санкции и глоби на няколкото мобилни оператори в БГ, така че народът пак ще спечели. Дръжте си на своето ако някой ви е измамил не се подвеждайте по шарлатанските им трикове, понеже само така те просперират чрез лъжи и измами за сметка на трудолюбивият ни народ.
Kolya Atanasov
на 02.04.2011 г.
А има ли смисъл от тез Мтелските номера ?
Veselina Marinova
на 02.04.2011 г.
КЗП за жалост нищо не може да направи в повечето случаи. Подадох жалба от Глобул в Софийската. Правиха проверки, размотаваха ме и стигнахме до извънсъдебно споразумение, на което обаче техен представител така и не се яви, защото, виждате ли, било доброволно :( случаят ми така и не се разреши и продължават да ми търсят отговорност, за нещо, за което всъщност вината е тяхна... Живеем в абсурдна държава :(
Ваня Тенева
на 02.04.2011 г.
Е и? Продължавам да получавам фактури/най-прясната е от вчера/, от които ми се изправя косъмът! И то при положение, че личния си телефон почти не го ползвам, дори и безплатните минути не мога да изговоря. Но пък сметката ми към МТЕЛ е 240лв.?!?!?!?!?!?!?!? И какво правим?
Донка Беева
на 02.04.2011 г.
Няма кой да ги осъди тия...надписват сметки,забавят сметки,нямаш възможност да си проверяваш сметката.....правят си каквото си искат,не спазват своите задължения от договорите,а изискват от нас да ги спазваме....и така вече 7 месеца.Не зная до кога ще търпим и мълчим!!!!
Mariana Shivarova
на 02.04.2011 г.
А в другите градове кога???
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.