Отделни фирми отчитат ръст на продажбите с близо 20% спрямо 2009-та година. Търговията с мебели бе бранш, също сериозно засегнат от кризата. "Мебелите не са стока от първа необходимост и потреблението се сви, хората се страхуваха от неизвестното бъдеще", добави Димитров. Хората са започнали да търсят мебели на по-ниски цени, което се е отразило на качеството им. Потребителите са купували основно това, от което имат нужда. Рядко клиентите са хора, които са си купили мебели, за да подменят наличните в апартамента си. "В България една мебел се ползва докато се счупи. Обикновено хората търсят мебели, които да са годни десет години, но не са готови да заплатят нужната за качеството цена", каза Димитров и добави, че в момент на криза клиентите са изключително взискателни и капризни.
Търсят добро качество, но не са готови да платят нужната цена. Търсят се предимно мебели на по-ниски цени. "Това доведе до рекламирането и продажбата на мебели на невероятно ниски цени. Но мебелите с прекалено ниски цени са и с ниско качество", допълни Димитров и призова клиентите да купуват предимно мебели от български производители, за да бъдат сигурни в качеството на предлаганата стока.
Източник: Радио Фокус
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.