Бивши и настоящи студенти от Икономически университет: | виж още |
|
Начинът на обучение чрез "потапяне" в реална бизнес среда (тип "бизнес стимулатор") е въведен при реализирането на Проект BG051PO001-3.1.07-0058 "Бизнес моделиране на учебните планове и програми в професионално направление 3.8 Икономика на Икономически университет-Варна". В рамките на този проект бяха разкрити две магистърски специалности от тип "бизнес стимулатор" - "Комуникации и бизнес развитие" и "Пазари и технологични иновации". В специалност "Комуникации и бизнес развитие" студентите се обучават в условия на ERP система и система за електронен документооборот. Те са организирани в 4 фирми, които имат за цел да разработят нов продукт - хляб, който да въведат на пазара. В специалност "Пазари и технологични иновации" студентите (също организирани в 4 фирми) работят по задание на фирма, специализираща в производството на електродомакински уреди. "Виртуалните" фирми се конкурират помежду си. Най-успешната от тях ще бъде определена в рамките на петото издание на "Бранд Идея" (15.05.2015 г.), която тази година се реализира под формата на маркетингов акселератор.