Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Заменят светофарите с кръгови кръстовища по новия бул. "Левски"
Автор: Пламена Николова 16:34 / 29.09.2017Коментари (4)148618
©
Светофарните уредби по всички кръстовища, които ще имат касателство с новия булевард "Левски" във Варна ще бъдат заменени с кръгово движение. Това стана ясно по време обсъждането на грандиозния проект в Община Варна, предаде репортер на Varna24.bg

Както вече съобщихме, проектът предвижда разширяване с две платна по три ленти, и с две локални платна с по две ленти на булевард "Левски" - от ул. "Подвис" до ул. "Девня".

"С реализирането на тези инфраструктурни проекти трафикът, който в момента влиза от автомагистрала "Хемус" към центъра на града, вече ще бъде извеждан по бул. "Васил Левски, който ще минава под булевардите "Владислав Варненчик", "Сливница", "Цар Освободител". Ще се осигури и бърза връзка с крайезерния път. От друга страна, продължението на бул. "Сливница" до бул. "Атанас Москов" и оттам качването на АМ "Хемус" ще стане дублираща връзка на бул. "Владислав Варненчик" и също ще спомогне за облекчаване на движението в града", каза преди време кметът Иван Портних.

"Този булевард ще се превърне в основен транспортен гръбнак на Варна. Искам един ден да се гордея, че съм издал разрешителното за строеж на този булевард, но няма да мога да си простя, ако не го направим по правилния начин", каза днес главният архитект на Община Варна Виктор Бузев. 

Проектът, който е на техническа фаза, бе представен пред специалисти от инж. Недялко Иванов от проектантското бюро, което работи по новият булевард.

Той разясни, че още през 2007 г. е сключен договор за проектирането на бул. "Левски". В първоначалния вариант на всички основни кръстовища било предвидено светофарно регулиране. 

След 2010 г. с влизането в сила на евронормите се наложило проекта да бъде основно преработен. 

Инж. Иванов обясни, че целият булевард ще е опасан от конструкции и подпорни стени. Ще има 6 мостови съоръжения, като в средата ще остане отводнителния канал. Засега обаче булеварда свършва в "нищото", както се изрази инж. Иванов. Това е така, защото все още не е взето решение как ще бъде свързано новото трасе с ул. "Г.Пеячевич", която се явява в единия му край.

Проектът предвижда по две рампи с ширина 6 метра, които ще играят ролята на обслужващи платна и между тях и основния булевард ще има подпорни стени.

Бул. "Левски" ще минава транзитно, а малките улички ще се включват в обслужващите платна.

На бул. "Вл. Варненчик" ще се изгради ново кръгово кръстовище, което ще е по-скоро елипса. Между него и бул. "Сливница" ще има две рампи за слизане и качване, ще има зони на преплитане, които ще са двустранни. 

Две рампи ще има и на бул. "Цар Освободител" за качване към ул. "Прилеп", която минава на горно ниво над бул. "Левски".

Последна е връзката със старата част на булеварда, където щяло да има "турбо" кръгово кръстовище. Там решението също щяло да бъде с по две ленти за качване и слизане, което щяло тотално да реши проблема със задръстванията. 

Стана ясно още, че се обмисля използването на съоръжения от съвсем нови технологии като стъклопласти за тротоарните конзоли. Те били не само по-ефектни визуално, но и по-устойчиви.

Тъй като по цялото протежение на булеварда ще се получат дълги бетонови стени, инж. Иванов каза, че е желателно те да бъдат декорирани по някакъв начин с различни елементи от един до друг участък. Според него нямало да има територия за озеленяване, затова това щяло да реши от естетична гледна точка нещата.
Той обясни, че в екипът, който разработва проекта участват пътни специалисти, ел. и ВиК експерти, пътни конструктори, архитекти, инженери и геолози.

Припомняме, че при идването си във Варна премиерът Бойко Борисов обеща държавата да осигури 75 млн.лв. за две години за изграждането на съоръжението.




Още по темата: общо новини по темата: 176
27.08.2020 »
30.05.2020 »
26.05.2020 »
21.05.2020 »
20.05.2020 »
29.04.2020 »
предишна страница [ 1/30 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 26.09.2018 г.
0
 
 
Първата грешка която виждам е странно стеснения участък при включване в новото кръгово идвайки от патриарха посока пожарната,там ще става страшна тапа?!
0
 
 
Дано не само като по езерния рџ?‚рџ?‚
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2020 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Грипна епидемия обхвана страната
ТВ и шоу сезон 2020/2021 г.
Водни спортове
Парламентарни избори 2021 г.
Ремонт на Аспаруховия мост
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2008 - 2019 Медия груп 24 ООД. Varna24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Varna24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Varna24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Статистика: