Справките следва да съдържат информация както за броя на регистрираните етажни собствености, така и за процентното им съотношение към общия брой сгради в режим на етажна собственост на територията на съответната община.
Министерството разчита на съдействието на общините с оглед на факта, че тази информация е необходима за изготвянето на детайлен анализ по отношение прилагането на закона, въз основа на който да бъде актуализирана нормативната база, както и успешното формулиране и изпълнение на държавната жилищна политика.
Също на 31 декември 2010 г. изтича и срокът за служебно свикване на общи събрания в тези етажни собствености, в които това законово задължение не е изпълнено от собствениците. Съгласно § 6 от Закона за изменение и допълнение на Закона за управление на етажната собственост кметовете на общини са длъжни да изпратят справка до МРРБ в едномесечен срок, т.е. до 31 януари 2011 г.
Писмо в този смисъл ще бъде изпратено и до Националното сдружение на общините в Република България, разчитайки на тяхното съдействие и ползотворно сътрудничество за прилагане на изискванията на Закона за управление на етажната собственост.

ЗАРЕЖДАНЕ...
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.