Мартин Атанасов.
"Проектът мина натам, че данните, които са визуализирани, да бъдат анализирани, да видим къде е проблемът и да се вземат мерки от ресорните институции", обясни Атанасов пред NOVA.
"Оказа се, че в данните имат грешки. Например в София най-много катастрофи като бройка няма на 1-2 булеварда, а на паркинга на "Пирогов", на паркинга на СДВР. Това са данните, въведени от Пътна полиция. Когато пътен полицай не въведе данните на място, те се дърпат от местоположението на устройството. Когато той се прибере в полицейското управление или отиде в болницата, за да проследи някой от пострадалите, това изкривява данните", обясни Мартин Атанасов.
По думите му има и други грешки, като например една катастрофа да бъде въведена 30 пъти.
"Проведох среща с началника на Пътна полиция. Преди това срещи с председателя на АПИ, с председателя на Държавната агенция "Безопасно движение по пътищата", с регионалния министър. Само от МВР не срещнах достатъчно съдействие", казва Мартин Атанасов.
През юни от МВР му казали, че те самите готвят такава карта и не могат да му дадат данните предварително. Той твърди, че в картата на МВР има същите грешки.
Проектът "Черна писта" обаче за момента не може да бъде продължен.
МВР е отказало достъп до информация на автора на картата с катастрофите. Това съобщи самият той. "МВР удариха "ръчната спирачка" на проекта, заяви 
ЗАРЕЖДАНЕ...
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.