Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Мобилните оператори "отсвириха" приемната за жалби на граждани във Варна
Автор: Екип Varna24.bg 17:42 / 28.03.2011Коментари (7)3629
Въпреки поканата, нито един представител на трите мобилни оператора не присъства днес по време на приемната за жалби на граждани, организирана от Комисията за защита на потребителите във Варна.

Още преди началния час, много варненци се бяха събрали, за да изложат проблемите си пред компетентните органи. Най-често хората се оплакват от надписани сметки и некоректно предлагани услуги.

Трети месец получавам сметка за телефон над 300 лева, в която ми се таксуват разговори с абонати, които са в групата с безплатни минути, обясни един от потърпевшите. Мариана Василева пък се оплака, че е получила сметка от 715 лева, от които 450 лева били за използване на интернет в роуминг. Мога да докажа, че в този момент, когато от оператора посочват, че съм ползвала интернет, съм пътувала в самолет, където е забранено използването на мобилни апарати, обясни младото момиче. Тя каза още, че след подадена жалба към оператора е получила отговор, в който е обяснено, че е ползвала интернет, но като лоялен клиент й преизчисляват сметката на 400 лева. Друга жена пък се жалва, че от мобилния оператор са издавали формуляри за нейните сметки на трето лице.

Много от потърпевшите бяха и възрастни хора. Повечето от тях се жалват, че са подведени от операторите и с идеята, че се разписват за получаването на безплатен телефон, всъщност са подписали нови договори. Пенсионерът Никола Янакиев пък се оплака, че след изтичане на договора и при изключен мобилен апарат е получил сметка от 345 лева.

Проблемите на потребителите бяха изслушвани от представители на Комисията за защита на потребителите, както и на Комисията за регулиране на съобщенията. Операторите водят агресивна политика към своите клиенти. Съветваме хората да бъдат бдителни, да не се доверяват на консултантите и внимателно да прочитат договорът, който подписват, каза пред медиите шефът на КЗП - Варна Илиян Станоев.

Следващата приемна във Варна за жалби на граждани от от мобилните оператори ще бъде на 11 април. От КЗК посочиха, че такива всъщност могат да се подават всеки работен ден от 9 до 17:30 часа в офиса на ул. "Бдин" 14А.

Източник: Днес +




Още по темата: общо новини по темата: 14
01.06.2012 »
10.05.2012 »
29.11.2011 »
25.07.2011 »
24.05.2011 »
07.04.2011 »
предишна страница [ 1/3 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Ali Husein Ali
премахни филтъра

0
 
 
Май и аз ще трябва да пусна една не мога да проверя колко сметка съм направил и колко от минусите си съм изразходил.
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Стрелба в Москва
Григор Димитров в турнири през 2024 година
Бюджет 2024
Интегриран градски транспорт на Варна
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Варненци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Статистика: