Ужасно обслужване, невиждани надценки и "такса за свободен стол" - на това са се натъкнали клиенти на лъскавия ресторант "Милос" в Созопол, увери се
Burgas24.bg. Хората са били принудени да платят по 20 лева за всеки свободен стол на масата, като сумарно са се бръкнали с 80 лева.
"Ужасно обслужване и отношение, изключително грубо и неуважително. Таксуваха ни по 20 лв. за всеки свободен стол на масата (преди това бяхме уведомили хостесата, че не очакваме още хора, което тя впоследствие отрече, че сме й казали). Пожелахме да говорим с управителя за нелепата такса "Свободни др" - за която не бяхме предупредени и не е описана никъде в менюто, той дойде, обиждаше ни и в крайна сметка ни изгони от заведението. Освен ако не искате да развалите хубавото си прекарване на морето и да се почувствате отвратително, не сядайте на това място", призовава една от потърпевшите.
чичо скрудж
на 10.08.2017 г.
ОТКАчАлНИцИ ЩО ХОДИТЕ ТАм
Zena Koleva
на 09.08.2017 г.
С тази бележчица право в НАП отидете. Подобни своеволия не трябва да се оставят ненаказани. Така процедират с нас, българите, а само си представете как се гаврят с чужденците, които нито език разбират, нито са длъжни да знаят как изглежда наш фискален бон.
commentator
на 09.08.2017 г.
Това не е фискален бон,що го плащате .Това е някаква бележка ...
Петър Хубеков 1
на 09.08.2017 г.
Да не говорум, че това въобще НЕ Е ФИСКАЛЕН БОН и едва ли е бил издаден реален такъв...
ФБР
на 09.08.2017 г.
Можеха поне да го кръстят милост клиентите като си тръгват да се вайкат ....милост,милост,после се чудим защо някои хора не ходят по българското черноморие.
Georgi Avdjiev
на 09.08.2017 г.
Bql den da ne videte maika vi da eba mrasna.....
mannoli
на 09.08.2017 г.
Каквато "хостесата" на тая дупка-"Милос",такива и клиентите!
DailyDose
на 09.08.2017 г.
Не плащаш, звъниш в НАП и чакаш на място с фиша.
Georgi Iliev 4
на 09.08.2017 г.
Много ми е интересно как ще ме накарат да дам по 20лв за тия празни столове, ама когато хората са мекотели ще ги мачкат, това е.
Главен Консул
на 09.08.2017 г.
А вие нещо в крайна сметка платихте ли?Без да ставате, просто трябваше да звъннете на НАП.Те и без това душат в района и много ще им се зарадват.Синът ми работи в НАП.Търговците пищят от тях,но така и трябва.
двк
на 09.08.2017 г.
В момента НАП разбиват конкуренцията на слънчака.Там са големите играчи и големите пари и затова разчистват терен.В Созопол са цаците.
Анонимен
на 09.08.2017 г.
Така е в созопол.....отдавна е ..дупка..за печелене на пари!Нормален човек няма да отиде да почива там!
Ivelina Delqnova Toteva 1
на 09.08.2017 г.
Ей т'ва е.... свободен стол- година храни!
Анонимен
на 09.08.2017 г.
Да бона не е фискален. Сезирайте НАП да поработят на този обект.
Анонимен
на 09.08.2017 г.
Касовата бел. е фалшива. Апаратът не е свързан с НАП! Липсва логото на страната, което НАПТ въведе поне преди година, за да няма фалшификации. Я НАП-аджии вместо да търсят под вола теле, да отидат да си поръчат в този ресторант.
danko
на 09.08.2017 г.
Всеки се опитва да те измами по някакъв начин... Преди 2 дни ми се случи да си купувам плодове по черноморието и наблюдавах кантара докато ми ги теглят - пъпеш - 3.34 лв, банани - 1.34 лева. Купих си и една бира и торбичка и в крайна сметка платих 6 и 90. Впоследствие се зачудих как цената се получи такава кръгла, и преглеждайки касовия бон виждам - банани 1.50, пъпеш 3.50.
Илия Киров 2
на 09.08.2017 г.
Не съм на 100% сигурен, но този бон не е фискален. Изглежда ми като някакъв системен. Може да сезирате НАП за това нарушение.
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.