Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Анализи
Варна
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Бизнес
Криминални
Институции
Други
Читателски
Ирина Папазова: В НОИ полагане максимума, за да не връщаме регистриращите се безработни
Автор: Екип Varna24.bg 18:07 / 27.10.2009Коментари (0)3309
© Varna24.bg
Безспорно броят на безработните варненци в последно време се увеличава, това не е новост. Още повече се засилва тази тенденция с настъпването на есента и наближаването на зимния сезон. Това заяви директорът на териториалната дирекция на Националния осигурителен институт (НОИ) във Варна Ирина Папазова. Тя бе потърсена за коментар на твърденията на граждани, че регистрацията на безработни в НОИ - Варна отнема по два дена поради проблеми в организацията на работа. Според Папазова, опашката всъщност не е чак толкова голяма. Тя уточни, че се приемат по около 80 души на ден. Папазова добави, че специално днес една от служителките не е на работа поради болест, но самата тя е била в готовност да поеме задълженията й, ако това се наложи. Ирина Папазова подчерта, че в приема на документи за регистрация на безработни вече са включени максимален брой служители на териториалната дирекция на НОИ. „Остава вече и аз да започна да приемам документи, защото просто няма вече свободни хора", допълни тя. Папазова каза още, че освен да се приемат документите, те трябва след това и максимално бързо да се обработят, за да могат да бъдат изплатени обезщетенията на безработните в срок, а често документите не са изрядни. Тя поясни, че ако хората нямат подаден персонален регистър на осигурителите, не може да започне изплащането на парите. По думите на Папазова, много хора имат неуреден трудов стаж при няколко различни работодатели. Тя посочи също, че всички тези проблеми трябва да се разрешат на момента, а това изисква време и така се стига до забавяне на целия процес. Папазова беше категорична, че служителите полагат максимални усилия, за да не върнат някого. Тя уточни, че за да не се налага хората да се връщат втори път, служителите веднага провеждат телефонни разговори с конкретните фирми във връзка с неуредените въпроси. Папазова допълни, че по този начин обслужването се забавя значително, а това пък причинява недоволство сред чакащите пред офиса. „Да го върнеш този човек, да го караш да ходи до фирмата и да се връща пак - за мен това е бездушно отношение, когато можеш да го направиш това по телефона", подчерта тя. Папазова каза още, че във връзка с кризата в дирекцията е въведен лимит на телефонните разговори, но все пак това се прави, защото някои хора имат проблем дори и с парите за транспорт, които трябва да дадат, за да дойдат втори път.

Източник: Агенция "Фокус"








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Парламентарни избори 2024
Великден 2024 г.
Бум на коклюш в България
Матури 2024 г.
Масови протести срещу цените на горивата
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Варна и региона.
e-mail:
Анкета
Как се справя Община Варна с овладяването на последиците от проливните дъждове?
Много добре
Добре, но можеше и по-добре
Не се справи
Пълна трагедия

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0888 53 26 24

novini@varna24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: