Позиция на СОФ Кънект-операторът на летище "Васил Левски“-София във връзка с зачестилите случаи на лошо обслужване на пътници: Отговорността е на наземните оператори – “Голдеър Хендлинг"AД и "Суиспорт България“ АД:
Във връзка с инцидента от петък и със зачестилите случаи на лошо обслужване на пътници СОФ Кънект заявява, че отговорността е изцяло на наземните оператори - компаниите "Голдеър Хендлинг“ АД и и "Суиспорт България“ АД, които обслужват пътниците на летището в София – от чекирането им, през проверката на размера на багажите преди отвеждането им до самолета, превозването им с автобус или преминаването им на ръкав и времето за доставянето на багажа.
Още през февруари тази година СОФ Кънект изпрати на ГД "Гражданска въздухоплавателна администрация“ към Министерство на транспорта и съобщенията документ, с който настоя наземните оператори да спазват базови стандарти за обслужване на пътниците, но резултат нямаше. Двата наземни оператора са избрани от МТС и имат договори за обслужване с авиокомпаниите, не със СОФ Кънект. Тяхната дейност се контролира от ГД "ГВА“ и единствено тя може да повлияе за подобряване качеството на обслужване на пътниците.
Приветстваме срещата с
Гроздан Караджов, заместник министър-председател и министър на транспорта и съобщенията утре (неделя) и
очакваме да обсъдим и заедно да намерим най-правилното решение в името на доброто обслужване на пътниците на летището.
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.