Павел Димитров в отговор на въпрос за личната му оценка за работата на местната власт във Варна.
"По принцип смятам, че Варна е един хубав, добър град, доскоро и най-добрият град за живеене в България. Когато обаче говорим за икономическото развитие и въобще за развитието на Варна, се забелязва известна тенденция на забавяне. Това не е само мое мнение, това е оценка на институции, на правителство, на премиера. Аз също споделям това мнение, което е и мнение на много хора, с които контактувам", коментира Павел Димитров.
По думите му - причините са комплексни. "Смятам, че е необходима по-голяма активност на общинската администрация. Самият кмет преди известно време на няколко пъти разкритикува собствената си администрация за това, че проявява мудност. Това е една от причините за забавяне развитието на Варна. На второ място може би са забавените мащабни проекти, с които държавата се е ангажирала. За това има обективни причини", каза още Павел Димитров.
Според него - през последните месеци правителството се е активизирало и в най-скоро време тези проекти ще започнат да се реализират.
Източник: Радио "Фокус"
До известна степен Варна забавя своето развитие. Това каза народният представител от ПП ГЕРБ 
ЗАРЕЖДАНЕ...
Анонимен
на 16.10.2012 г.
Варна- това е бих казал най-асоциалният град с най-антисоциална политика в България. Въпреки, че съм роден и живея скромните 20 години във Варна смея да кажа, че това място е отвратително. Години на ред този град потъва и се превърна в нещо по-лошо от село. Градът няма никаква политика или управление. Единствено си угаждат сами определен кръг от хора- дали мафия, дали така наречените "тимаджии" и/или други не мога да определя. Като цяло жителите на града са отвратителни- лицемери и интриганти. Но за това по-късно. Нека погледнем първично и социално. Село коВарна остана без пътища. Улиците мязат на лунен пейзаж. Вярно- правят се ремонти. И тук идва момента за гражданите, селяните и гостите на града, както и определения кръг от хора. В това място само се имитира дейност. Правят се ремонти уж, но издържат "от ден до пладне". В един град, като Добрич, воден за упадащ и замиращ улиците се правят по-качествено и по-количествено (преасфалтират се цели улици/булеварди с качествена настилка и след това се почиства). Във Варна се строи пътя (ул. 30-та, бул. Христо Смирненски, бул. Цар Освободител, бул. Девня, ул. Св. Елена-Владиславово...), и още през първата година почват кърпежи поради спадане на земна маса, изронване на настилката, начупени шахти и други. И всички си мълчат... Години наред никой не наддаде гласност на тези малки проблеми... но капка по капка - язовир. Напълниха се улиците с изкуствени неравности, подобно на Бургас. Уви пътната настилка няма нищо общо с бургаската... защо ли? Не знам... Някой задал ли е въпроса в общественото пространство- не... Тук се сещам за честите аварии по водопреносната мрежа. Особено последната година, градът е подложен така да се каже на воден режим... Тук-таме се появиха няколко градинки, но колкото за откриването. После поддръжката е нулева. Транспортната схема на града- смея да кажа, че във Варна няма градски транспорт. Пълно отчитане на дейност. В главните роли Транстриумф и Градски транспорт (ДАП-а). До скоро се обслужваха интересите на частника, желаещ да присвои на безценица общинското дружество. Сега сякаш се обръщат нещата, защото се показаха европроектите. И тук май ще имаме първия полезен и добър европроект във Варна. НО- транспортът се обслужва, колкото да се отчете дейност. Автобусите и тролейбусите са стари, като болшинството са произведени 1990-1995г. Интервалите на движение са безобразни. Превозвачите в момента стопанисват само една линия- 148... и "такситата" на цената на билета увеличават своя брой... А цената на градския транспорт е прекалено висока. В София карта за цяла градска мрежа на ученик е 20 лева- в наше село картата е с един лев по-скъпа, предвид мащабите предполага минимум същите условия, НО- тук 21 лева са за една линия... Същото, което в София е 9 лева... а пенсионерите пътуват с 2 лева на месец, като тези над 65 години имат право за една линия, а над 67 за две... Явно те удовлетворяват по-добре желанията на пътуващите, което би било интерес и задача на транспортните оператори, за да имат приходи и евентуални печалби... а единият превозвач е общински... Индустрията- в коВарна няма работа. Градът е без индустрия. Освен туризмът, който също замира в сравнение с южното черноморие. Св.Константин и Елена- прекрасно китно местенце, но допреди 20-тина години... сега е мизерно бунище, остатък от недовършен строеж. Златни пясъци- хората си правят здрасти от балконите на отделни блоко... пардон хотели. Сякаш само Аладжа манастир показа напредък, като историческа забележителност, но стана и недостъпен откъм цена за посещение. И така Варна остава един магазин, един мол, с пъстра и хубава външност, но с отвратителна вътрешност и скъпа, некачествена стока. Гражданите- те си мълчат. Или ако някой кресне- кряска тихо, вярно много често по неправилен адрес, докато съгражданите го дръпнат отново в адския варел. Предходните потребители са писали за близане на задни части- има нещо правилно и грешно в техните думи. Бургас дръпна напред поради няколко факта. Вече втори мандат са с ГЕРБерска власт- кметът Димитър Николов и мнозинството от общинския съвет са от ГЕРБ. Но и сякаш гражданите там държат повече сметка и искат своето от властта, която подчертавам не е еднолично-монархическа или авторитарна от кмета. Във Варна кметът се придържаше към който е на власт... Години наред нямаше отпуски, провеждаше редовен брифинг, нещо като отчет пред медиите... но новият му мандат е коренно различен. Кирил Йорданов абдикира така да се каже. След първите 6 несигурни месеца, едно че се отдели, като "независим", коренно промени отношението си към властта, общината и прочее. Бойко Борисов вмъкна явно неслучайно в думите си "дано морската ни столица догони Бургас ..." докато беше на поредното откриване.
Анонимен
на 15.10.2012 г.
Благодарение на другарите, Варна вече е 5 град в България и продължава да изостава.
Анонимен
на 15.10.2012 г.
В София като видят проект на който пише "Варна", колкото и да е добър отива в трета глуха, за разлика от Бургас, където проекта и да не е добър му се отпускат пари
Пурко
на 15.10.2012 г.
Има забавяне в умственото ти развитие,Павле!Гнусен г*зоблизец!Вчера вожда ти пак откриваше пътна отсечка в Бургас построена с ПАРИ ОТ БЮДЖЕТА.Стига сте лъгали ,че администрацията била бавна ,и затова не сме усвоявали пари от фондовете.Ами сменете я тази администрация или се научете да ближете по-качествено!
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.