

Увеличава се броят на сигнали и жалби от потребители | ||||||
| ||||||
Според него това говори за повишаване на потребителската култура на българите. През годината са подадени 824 жалби и 806 сигнала. Станоев припомни, че през 2009-та година са подадени 550 жалби и 592 сигнала. Най-често подаваните жалби и сигнали са по отношение на рекламация на мобилни телефони и електроуреди. "Това са стоките, които се купуват най-често от българския потребител", коментира Станоев. През текущата година Комисията за защита на потребителите във Варна е работила по няколко национални кампании. Извършени са 6 536 броя инспекции и са съставени 937 акта за установяване на административно нарушение. Националните кампании, по които са работили през годината екипите на регионалната дирекция във Варна са безопасност на стоки, повишаване ефективността при защита икономическите интереси на потребителите и осигуряване на защита на потребителите на туристически продукт. Източник: Радио Фокус |

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!


За контакти:
тел.: 0888 53 26 24
novini@varna24.bg