В надпреварата участват 8 "виртуални" рекламни агенции - @Thinking, Creative Point, Be Creative, StandArt, BlackTie, Voz alta, Colourful Life и Ping Pong. Тяхната цел е да успеят да привлекат по 40 участника. Резултатът от техните дейности ще бъде измерен като се преброят зрителите, които имат залепен стикер с логото на съответната агенция на дрехата си.
Начинът на обучение чрез "потапяне" в реална бизнес среда (тип "бизнес стимулатор") е въведен при реализирането на Проект BG051PO001-3.1.07-0058 "Бизнес моделиране на учебните планове и програми в професионално направление 3.8 Икономика на Икономически университет-Варна". В рамките на този проект бяха разкрити две магистърски специалности от тип "бизнес стимулатор" - "Комуникации и бизнес развитие" и "Пазари и технологични иновации". В специалност "Комуникации и бизнес развитие" студентите се обучават в условия на ERP система и система за електронен документооборот. Те са организирани в 4 фирми, които имат за цел да разработят нов продукт - хляб, който да въведат на пазара. В специалност "Пазари и технологични иновации" студентите (също организирани в 4 фирми) работят по задание на фирма, специализираща в производството на електродомакински уреди. "Виртуалните" фирми се конкурират помежду си. Най-успешната от тях ще бъде определена в рамките на петото издание на "Бранд Идея" (15.05.2015 г.), която тази година се реализира под формата на маркетингов акселератор.
Коментарите са на публикуващите ги. Varna24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.